Hoe kan ik weer opnieuw inloggen bij de app Draw Something? Ik heb per ongeluk uitgelogd en nu kan ik niet meer inloggen... Wat moet ik doen?

Er staat "inloggen met email", maar als ik dat doe en ik vul m'n gebruikersnaam enzo in lukt het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Als het goed is heb je de eerste keer dat je je aanmeldde een email gekregen waarin een lang wachtwoord in stond. Die heb je nodig. Als je die niet meer hebt zie ik als enige optie een nieuw account aanmaken met een ander email adres. En dan dit keer meteen een eigen wachtwoord instellen!