Youtube zegt dat ik geen Adobe Flash Player heb maar ik heb hem wel geïnstalleerd?

Bij Google Chrome werkt het wel maar Internet Explore blijft zeggen dat het niet is geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke internet explorer gebruik je.? Heb je via internet explorer flash player gedownload?

Het beste antwoord

dat klopt op zich wel
google chrome gebruikt een flash plugin
IE niet
Als ie in IE zegt niet te zijn geinstalleerd kan je naar de site van Flash gaan (de link krijg je meestal wel bij)
en hem alsnog installeren.
krijg je daar wel de melding dat ie geinstalleerd is
dan is er wat anders aan de hand
misschien even je browser resetten ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt in principe gelijk, maar je schrijft het een beetje raar op.
Chrome heeft een INGEBOUWDE flash plugin, die door Chrome zelf word onderhouden qua updates etc.
Voor IE moet je die plugin handmatig installeren en continue de updates laten binnen hengelen als daar weer de bekende popup voor verschijnt.
Ik raad je aan om IE nergens voor te gebruiken tenzij je echt moet ..
capthavoc
12 jaar geleden
De enige handigheid die je het met IE is als je internet er uit ligt en je effe je draadloze adaptor een poke wil geven
met de diagnose knop in beeld ;) EERRRRUG handig ;)

google chrome is my preffered choice

Andere antwoorden (1)

Het is misschien gewoon beter om internet explorer in zijn geheel niet meer te gebruiken, zodra je gewend raakt aan Chrome zul je ook merken dat deze sneller en eenvoudiger is in omgang