kan ik windows 7 upgraden naar windows XP? Windows 7 bevalt mij niet dus wil ik weer windows Xp heb de originele installatie pakket van windows XP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het is downgrade ipv upgrade.

Ja, dit kan. Maak een back-up van all je bestanden die je wilt behouden en stel die veilig.

Wanneer je zeker van de zaak bent kun je de Windows XP installatie CD in je pc invoeren en de pc starten vanaf de CD. Vervolgens zal je je pc moeten formatteren en wordt de installatie doorgevoerd.

Wanneer de installatie is voltooid kan je Windows XP gebruiken en zal Windows 7 niet meer aanwezig zijn.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk ... want je gaat terug , hetgeen ik goed begrijp .
Zorg eerst dat je al je bestanden veilig opslaat ; bijv. op een CD of DVD .
Dan doe je gewoon de installatie van je originele windows XP-schijf , alsof je de eerste maal installeert .
Succes , Luc