Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan office 2010 niet instaleren, ik krijg een rare foutmelding. wie kan helpen?

Zie afbeelding..



Die "Dit komt waarschijnlijk omdat eerdere proefversies zijn geïnstalleerd"

Is niet het geval..
Ik heb geen andere proefversies erop gezet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
676

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij heb je ergens een proefversie gedownload probeer deze eerst te oninstaleren of hoe dat ook heet ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deinstalleren... :)
Een proefversie is vaak al meegeleverd met de computer die je hebt gekocht. Om die te deïnstalleren moet je naar Start > Configuratiescherm gaan, dan Programma's > Een programma verwijderen aanklikken en dan doorscrollen naar Microsoft Office. Alle programma's die beginnen met Microsoft Office moet je verwijderen door erop te dubbelklikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar als je een illegale versie download kan je ook rare meldingen krijgen.
In windows 7 staat inderdaad soms een proefversie geïnstalleerd. Wat je kan doen is de aparte schijf defragmenteren of verwijderen en office opnieuw downloaden/installeren. Worked for me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die proefversie is er door de leverancier gelijk met windows op gezet. is meestal 3 maanden geldig of je kan hem maar 25 keer openen. die moet je eerst deinstallener voor je de nieuwe versie er op kan zetten. je kan ook voor kiezen de proefversie aan te schaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding