Hoe krijg ik mijn winrar bestand open?

Hij zegt steeds dat ik de wachtwoord moet invoeren maar ik heb er eens geen wachtwoord voor gezet
Heeft iemand enigs idee hoe ik erin kom het is een hele belangrijke bestand!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Powergen
12 jaar geleden
Gedownload op een onbetrouwbare website?
Ritsuka
12 jaar geleden
is het een zelfgemaakt bestand of iets dat je hebt gedownload?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ritsuka ik heb het gedownload
Ritsuka
12 jaar geleden
Dan zou er op de site waar het wegkomt het password moeten staan

Antwoorden (4)

Er is een programma die wachtwoorden van een winrar bestand kunnen achterhalen. Zoek maar via google want ik weet niet of het gratis of een betaald programma is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor heb je het programma Winrar nodig.
Het is een betaalde programma, datin elkaar gedrukte bestanden normaliseert , gelijk aan het gratis "ZIP" programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal via het internet het programma winrar of 7 zip op.
INstalleer dat en pak het rar bestand uit naar de map die je wil.
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winrar is geen gratis programma. Dat staat er iedere keer duidelijk bij. Je kunt het ongeveer een maand gratis gebruiken, maar daarna moet je het aanschaffen. Als je dat niet doet, dan vraagt het programma jou dus om je wachtwoord, om zeker te weten dat je toegang tot het programma hebt. Het is dus niet dat jij er geen wachtwoord in hebt gezet, maar dat je periode van gratis gebruik verlopen is.