Waarom komt er een grijs randje om iets heen als ik iets kopieer in Photoshop?

Als ik iets met Magic Wand Tool 'selecteer', kopieer en dan ergens anders op plak komt er een grijs randje om heen. Hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

volgens mij moet je je selectie verfijnen.ik doe een foto van de tool die onder de knop selecteren zit erbij.dat heet dan hoeken verfijnen.vloeiend/doezelen/slinken /uitbreiden.probeer dit maar eens uit.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze rand kun je weghalen door de selectie-tool te gebruiken. Klik deze aan en gebruik je rechtermuisknop op de rand en klik op deselecteren.