welke software staat op deze mobiel? https://directsales.vodafone.nl/anwb/details/1231/samsung_s5620_monte

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Geen. Het heeft wel internet en je kan ook apps downloaden voor social media en ook spelletjes. het draait gewoon op samsung.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung's Bada OS. Een eigen gemaakt besturingssysteem dat veel maar niet alles ondersteund.
Je kunt [met wat kunst en vliegwerk] er zelf een Android look opzetten, maar dat is niet 1 2 3 gedaan.
Het is niet een domme foon, niet een smartphone maar iets er tussen is, een feature phone. Wel met aardig wat hardware, dus een aardig platform.