de snelheid is afhankelijk van je internet verbinding en welke windows vind ik windows 7 goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar is niet zomaar antwoord op te geven. Sommigen zullen zeggen dat Win7 het beste is, omdat deze de beste beveiligingsopties heeft. Maar anderen zullen zich juist storen aan de extra beveiligingsvragen en zullen zeggen dat vroeger alles beter was.
Qua snelheid kun je wel stellen dat oude Windowsversies op nieuwe computers razendsnel zijn. Maar nieuwe versies gaan steeds efficiënter om met de beschikbare resources.

Kortom, het hangt helemaal af van jouw voorkeuren en van de specificaties van je computer.
bamibal
12 jaar geleden
Windows 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet op voorhand te zeggen. De snelheid is geheel afhankelijk van de prestaties van je computer. Daarmee zeggende: de inhoud van je computer, de specificaties.
Een goede processor (bijv. Intel i5 of Intel i7), moederbord, intern geheugen (bijv. 4 gigabyte ddr3), grafische kaart, leeftijd e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 2000/NT server is de enige stabiele en snelle versie die er ook is geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook zonder Windows werken, dat is nog sneller!
Gebruik b.v. Ubuntu