Hoe komt het dat soms je internet scherm klein is als een link open?

Hallo,

mijn vraag is is dat je soms je internet scherm moet verkleinen om bijvoorbeeld te zien wat erachter is. Soms word dit blijkbaar opgeslagen en moet je het steeds weer groter maken omdat je het niet zo klein wil. Soms irriteert mij dit nogal weet iemand een oplossing? geen andere software!

*gebruikt: Internet Explorer 9

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Sommige web ontwikkelaars vinden dat zij voor jou moeten bepalen op welke scherm grootte je hun pagina moet bekijken, en bouwen een javascriptje in de pagina in die bepaaalt dat het scherm kleiner wordt. Alleen een javascript blokker kan hier helpen, maar dat levert weer andere problemen op.