Hoe .srt bestanden meebakken in een .avi bestand op Macbook?

Ik wil graag mijn .srt bestand van de film Jurassic Park meebakken in een .avi bestand het loopt al synchroon dus dit is geen probleem.

p.s. Ik werk op een macbook dus houd rekening met programma's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Indien je de film gewoon wilt kijken met ondertitels raad ik aan VLC te gebruiken. Daar kan je gewoon het .srt bestandje kiezen om de film te kijken.

Als je een dvdtje wilt branden moet het .srt bestandje hetzelfde heten als de .avi. De meeste DVDspelers zoeken dan automatisch het juiste bestand erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer dvdxconvert eens deze kun je eventueel ook downloaden of kopen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik hem hier mee, meebakken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe dan als ik vragen mag?