Hoe geraak ik in C:\ProgramData\ASGvis\VfS\cgauth.dll en in C:\ProgramData\ASGvis\Licensing?

ProgramData is onder C nergens te vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.7K

Het beste antwoord

ProgrammaData is een verborgen windows map. Deze kan je zichtbaar maken door in de verkenner te klikken op extra→mapopties→weergave. Zet een vinkje voor "verborgen mappen en bestanden weergeven".
Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probleem is opgelost, bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen zie je zo wel veel junction points en ontoegankelijke mappen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit antwoord heeft me prima geholpen.

Andere antwoorden (2)

als je bedoelt hoe je in de map komt.

Dan kun je in de "adresbalk" van je verkenner klikken deze zal dan blauw worden dan kun je kopieren wat je net ook hier kopieerde alleen dan min dat laatste dus min Licensing en cgauth.dll
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder Windows7 zijn een helehoop mappen onzichtbaar. Je kan wel onder mapopties de systeem en onzichtbare mappen zichtbaar maken, maar dan zie je snel door het bos de bomen niet meer. Je kunt echter wel gewoon het pad kopieren en in de adresalk van je explorer zetten of daar direct de systeemvariabele ingeven; in dit geval
%programdata%

Zo kom je met %appdata% in de map die onder XP als application data bekend is. %localappdata% kan je gebruiken voor de oude application data die bij XP onder de local settings stond.

Het startmenu is bijv. C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu verstopt (ook te schrijven als %ProgramData%\Microsoft\Windows\Start Menu)