De pictogrammen van toepassingen in het bureaublad van windows 7 zijn aangepast, hoe kan ik voor deze toepassingen de juiste pictogrammen neerzetten?

Zie foto als voorbeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Rechtermuisknop op het pictogrammetje waarvan je de afbeelding weer wilt aanpassen.
Kies voor "Change Icon"
In het volgende scherm staan waarschijnlijk jouw icon's al klaar, wachtend tot je ze kiest en anders zul je even moeten browsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ze per stuk doen he, eerst A selecteren en het icoontje volgens bovengenoemde handelswijze herselecteren, dan B, dan C etc.

Andere antwoorden (2)

start
standaardprogramma,s
laatste optie
en zet hem dan eerst eens terug naar windows
dat zal zeker de meeste iconen weer terug zetten
wat er over blijft moet je misschien
herinstalleren
capthavoc
12 jaar geleden
Zo te zien verwijzen deze.snelkoppelingen naar een locatie die niet meer bestaat. Heb je misschien dingen verplaatst naar een andere schijf of partitie? Heb je misschien een nieuwe harde schijf toegevoegd? In dat geval heeft de nieuwe schijf de letter D toegewezen gekregen en is je oorspronkelijke D-schijf E geworden.

Je kunt via het schijfbeheer de letters proberen terug te veranderen.