Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het binnen halen van Gmail veranderen zodat hij alleen de GMail binnen haalt??

Als ik nu Windows live mail open (waar ik ook Gmail op binnen haal)krijg ik vaak mail in de normale email adressen niet binnen via het juiste email adres maar op het Gmail adres en dat wil ik dus absoluut niet.
Welke instellingen moet ik aanpassen om dit te voorkomen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik krijg ook de zelfde mail 2x en soms 3x binnen,de zelfde tijd enz.Ik kijk echt niet in de snelle weergave.
En ja veel mail krijg ik niet binnen omdat dit in de verkeerde map afgeleverd word.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit klopt niet helemaal. Weet je zeker dat je niet in de tab: "Snelle weergaven" zit? Deze weergeeft namelijk al je adressen bij elkaar.

Het kan niet dat mail "perongeluk" naar je ander adres gaat.
letterlijk mail binnen krijgen bij Gmail, terwijl je destijds bij het inschrijven (van bv. een nieuwsbrief) een ander email adres op gaf is niet mogelijk.
Dus mijn conclusie is dat je wel in een gezamenlijke map aan het kijken moet zijn..
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is maar 1 antwoord dus ben jij het beste.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding