Hoe krijg ik een bepaalde zoek machine in de taakbalk verwijderd?

de zoekmachine babylon heb ik nu ongewild als zoekoptie in de taakbalk.

hoe krijg ik deze verwijderd.

voor de duidelijkheid:

verwijderen in zoekopties in Internetopties is geen mogelijkheid (zie foto)

in MSCONFIG kon ik niks vinden om uit te kunnen vinken.

ook in program files is babylon niet terug te vinden, in eerste instantie wel, waarna ik heb geuninstalled, waarna de map verdween en baylon als startpagina op tabbladen. maar de zoekoptie in de taakbalk dus niet

iemand die een vierde optie heeft?

Toegevoegd na 23 uur:
een vriend heeft het kunnen oplossen via regedit. bedankt voor de antwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K
Amadea
12 jaar geleden
Heb je al met de rechtermuisknop in de taakbalk geklikt, de werkbalken ontgrendeld, en de zoekmachine-keuze aangepast waarna je de werkbalken weer vergrendelt?
capthavoc
12 jaar geleden
staat/stond hij niet gewoon onder software kan je hem daar niet verwijderen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zonet ontgrendeld maar de zoekmachine kan nog steeds niet verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@c: programma's en onderdelen bedoel je? daar staat ie niet.

Het beste antwoord

Als je erop rechtermuis klikt kan je hem uitvinken. Onder software zou je hem moeten kunnen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Configuratiescherm ---- Software---Daar vind je hem en kan je hem uitschakelen. Je moet wel vooraf je browser wegklikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
configuratiescherm--software bestaat niet is vista bedoel je programma's en onderdelen?
Een paar opties, want Babylon is lastig te verwijderen. Je zult dus gewoon even nog wat nieuwe mogelijkheden moeten uitproberen.

Geadviseerd wordt vaak om Bablylon eerst opnieuw te installeren en daarna te verwijderen via Start > Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.
Heb je dat al geprobeerd en is het niet gelukt?
Installeer het programma ook in dat geval opnieuw en probeer het dan te verwijderen met de gratis tool Iobit Uninstaller (http://www.iobit.com/advanceduninstaller.html) of met Advanced Uninstaller Free (http://www.tinyurl.com/advuninstallerfree) - waarbij je bij dit laatste programma Installation Monitor inschakelt. Daarmee krijg je Babylon meestal wel weg.
Andere mogelijkheid is om Revo Uninstaller te proberen; een uitstekend (gratis) programma: http://www.computeridee.nl/revo-uninstaller
Ook in dit geval geldt: je kunt Babylon pas goed verwijderen als het compleet op je pc staat.

Maar ik heb nog een andere opmerking. Je probeert Babylon als zoekmachine uit te schakelen en dat lukt niet. De reden daarvan is, denk ik, dat Babylon nu als enige zoekmachine op jouw browser staat. Volgens mij kun je niet alle zoekmachines verwijderen. Dus: zet Google weer terug als zoekmachine en probeer dan nog eens om Babylon te verwijderen.

Succes!
(en zet die rotzooi nooit meer op je pc....).
Pieter2011