Wie weet et zo'n app als Trackr? Ik zoek eigenlijk een app voor Android, waarmee je op internet kan zien waar je mobiel is!

Ik zoek net zoiets als Trackr, alleen dat is niet voor Android. Wie weet misschien net zo'n app, in het Nederlands is het fijnst maar mag ook een andere taal zijn. Ik wil zeg maar kunnen inloggen op internet en dan kan ik zien waar je mobiel is.

BEDANKT ALVAST!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je je (gestolen) telefoon wilt kunnen terugzien via Internet heb je Locate My Droid (zie http://www.locatemydroid.com/). Je installeert de applicatie op je telefoon en maakt een account aan (je kunt je Google account gebruiken). Als je account geactiveerd is kun je vervolgens je telefoon gaan volgen vanaf internet. Deze dienst is gratis, maar allerlei aanvullende diensten kosten eventueel wel geld (zie site).

Als je alleen jouw eigen positie met anderen wil delen dan is Glympse misschien wat voor je (zie http://glympse.com/). Met Glympse kunnen anderen jouw locatie zien via computer of smartphone en hebben daar geen speciale software voor nodig.

Bijvoorbeeld: Je rijdt van huis naar een vriend een uur verderop. Je zet Glympse 90 minuten aan. Dan kan deze vriend 90 minuten zien waar je rijdt (hij kan dus volgen waar je bent en wanneer je aankomt). Het nadeel is dus wel dat je vooraf moet zeggen hoe lang je zichtbaar wilt zijn.