Naar alle waarschijnlijkheid bedoel je het kanaal van je draadloze / wifi access punt.
Dit is te doen in het router menu, wat via een webpagina te bereiken is, meestal binnen je eigen netwerk.
Je Pc / laptop die internet heeft dit waarschijnlijk al.
Waarschijnlijk is deze te bereiken als je Internet explorer opent en hier 192.168.1.1 invoert, het kan ook 192.168.2.1 zijn (anders in de documentatie kijken)
Hier zijn vaak grafisch de onderwerpen voor het instellen genoemd, ook om het kanaal in te stellen.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet dit doen via je browser.
Het beste kan je je computer eerst met een kabel verbinden met je router.
Dan heb je geen wachtwoord meer nodig om in je router te komen.
Zoek in google: ip adres

Nu krijg je in de zoekresultaten het ip adres van je router te zien, en die moet je invoeren in je adresbalk van je browser.
Nu kom je in het menu van je router terecht.
Hier kan je ook je netwerksleutel wijzigen en ook je kanaal.