Hoe krijg ik mijn instellingen in Battlefield 3 opgeslagen?

Instellingen zoals controltoets en graphics zijn elke keer default als ik bf3 eer opnieuw opstart, dus elke keer moet ik weer alles opnieuw instellen, Hij zegt wel saved maar dat doet hij blijkbaar dus niet. Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen zodat hij het WEL opslaat, de instellingen.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik speel op PC

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
X-Box360? PC? PS3?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PC

Antwoorden (1)

Dan weet ik dat niet.. bij mij op de x-box is het zo dat als ik het menu wil verlaten (nadat ik correcties heb gemaakt) hij vraagt me dit op te slaan. Ik zeg dan ja, en dat doet hij. Zonder problemen.

Mischien moet je hem re-instaleren, want in principe moet het spel alles vanuit de eerste keer laten werken.

Kijk eens bij deze site, mischien zit je antwoord erbij:

http://bf3blog.com/battlefield-3-faq/