Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat Windows Updater verdwijnt van mijn taakbalk?

Er zijn een paar updates die ik niet wil installeren, maar zolang ik dit niet doe blijft Windows Updater er over zeuren.
Ik wil dat het icoontje verdwijnt van mijn taakbalk...
Is het mogelijk aan te geven dat ik bepaalde updates niet wil installeren, zodat ze voorgoed van de update lijst verdwijnen?
Het OS betreft hier Vista.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
667

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je op dat icoontje klikt, kun je de updates selecteren en met je rechtermuistoets ook uit de lijst van updates verwijderen (eigenlijk op non-actief zetten). ij XP vraagt Windows of hij ook in de toekomst deze update moet ignoreren; bij Windows 7 heb je een lijst met 'onzichtbare updates' Bij Vista zal het ook wel zo'n lijst zijn als bij Windows 7.

Toegevoegd na 5 minuten:
Hier vind je hoe je de update icon uit de taskbar kan verwijderen, maar daar ben je maar half mee geholpen, omdat Windows nog steeds zal proberen die updates te installeren.
http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/completely-disable-the-system-tray-on-windows-vista-xp/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes, zojuist de updates verborgen; het werkt!
Thanks! +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding