Met welke foto editor is slim genoeg om een persoon uit een foto te knippen?

Ik heb een foto waar ik met iemand op sta, maar op de achtergrond is er weer eens een idioot die een leuke foto verpest. Nu ben ik niet goed met photoshop en ben dus opzoek naar een foto editor die de lijnen herkend en dus mij eruit weet te knippen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Denk het niet maar je zou de achtergrond wazig kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik google picasa heel makkelijk
www.picasa.google.com

voor linux mac en windows
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met paint kun je een zwarte vlek op je hoofd zetten als je je foto plakt in het bestand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg creatief ;)
Met IrfanView (freeware).
Ga naar de site van Irfan en download het programma en niet te vergeten het plugin-bestandje om het programma in het nederlands te kunnen gebruiken.
Als je Irfan een beetje bestudeert kom je er al snel achter hoe het allemaal werkt.
In oorsprong is het een hele snelle, goeie plaatjes- en fotoviewer, maar is in de loop van jaren verder uitgebreid.
Het is nu al best een aardige fotobewerker geworden waar iedere amateur weg mee kan.
Nadien kun je ook nog alle beschikbare plugins bij de site gaan ophalen.
Zo wordt alles nog veel uitgebreider, zonder dat het "moeilijker" wordt.
12 jaar geleden
Paint Shop pro is hiervoor uitermate geschikt en makkelijker dan Photoshop