dirt 3 live wilt niet update.. weet iemand hoe dit komt?

ik probeerde dirt 3 te spelen... naja en om dirt 3 te spelen (ook weer zoiets stoms) moet je een live account hebben... allemaal geen probleem... MAAR wanneer ik dus ingelogd ben dan krijg ik een bericht dat ik moet updaten... maar de update wil hij dus mooi niet binnenhalen! ik krijg een foutmelding te zien...
is dit bij iemand bekent?

Toegevoegd na 4 uur:
PROBLEEM IS OPGELOST!

Check mijn filmpje hoe je dit probleem kan oplossen: http://youtu.be/KznNWfBOyCA

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer je de gamedata weg te halen en probeer het nog eens.
Niet de savegame want dat kan je alles overnieuw gaan spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
och ik moet er nog mee beginnen dus dat haalt niks uit :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
btw waar kan ik die gamedata vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het spel 2e hands?
Bij veel spellen zot er tegenwoordig een code bij voor de online functies van een spel, het komt nu bij elke game voor.
Probeer eerst de code in te voeren als je deze hebt.
Zoniet ben je verplicht om de online functie apart te komen in de store.
Dit is gedaan omdat games nu ook op een manier winst kunnen maken aan games die door worden verkocht. Ik weet niet precies waar het te vinden is maar ik neem aan als je naar je harde schijf gaat van je console dat je het wel zal vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probleem is al opgelost!