Als ik op mijn iPod Touch 3G een filmpje wil kijken van RTL xl. Ik open de app, en het filmpje. En dan loopt hij vast en me ipod reageert niet meer?

De volgende dingen bedoel ik met 'reageert niet meer'.
1. Soms loopt de reclame voor de filmpjes vast en dan druk ik van alles, maar me ipod loopt vast. ik druk dan een paar keer op het vergrendel knopje na een tijd vergrendelt ie en dan reageert ie niet meer en zie ik een ' laad - rondje ' op het scherm.
2. Door de reclame of na de reclame bij het laden loopt ie vast en dan vergrendel ik heb, en word dus het beeld zwart. & krijg ik het dan niet normaal.
# vaak kan ik het verhelpen door het opnieuw aan-uit te zetten.
# maar het gebeurd steeds vaker, dus ik ga niet bij bijna elk filmpje zo lang wachten en dan nog aan-uit zetten!
# hoe verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPod (3G)

Het enige wat je kan doen om dit probleem op te lossen is:

- Hou de thuisknop en de aan-uitknop (linksboven) ongeveer 15 seconden ingedrukt
- Je iPod gaat nu uit
- Klik op deze 2 knopjes nog 1 keer 2 seconden en hij gaat weer aan

Wat je verder nog kan doen is:

- Niet op de reclames drukken, hierdoor moet hij weer een nieuwe website laden
- Niet te veel met je iPod schudden waardoor die ook steeds weer een ander formaat moet aannemen waardoor hij ook slomer gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook dat hij vastloopt, zeer irritant! ik heb nog en oplossingen ik bekijk ze niet meer want het loopt telkens vast..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen* ipv en