Als ik mijn laptop opstart krijg ik steeds een melding dat ik een wisselbare schijf/medium moet plaatsen? wat moet ik dan precies doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebeurt dat voordat je je bureaublad ziet of erna?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
erna als ik het goed heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het een windows error of van een programma? want dit betekend dat iets (windows of een programma) een cd nodig heeft om toegang tot informatie te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er komt een ballonnetje onderin tevoorschijn.. ik zal het thuis is verder uitzoeken of het van windows of een programma is. Maar volgens mij is het van de computer zelf

Het beste antwoord

Volgens mij moet je een harde schijf of cd invoeren/aansluiten en dan gaat die vast iets doen.