welk (gratis) programma is het best om muziek te bewerken?

ik heb met een loop-station viool muziek opgenomen, het staat in wav-bestanden. Welke programma's zijn geschikt voor bewerkingen in, volume, en effecten zoals: galm, echo, choral, enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
15.3K

Het beste antwoord

Audacity is erg bekend en goed maar free audio editor is minstens zo goed, zie link 1.
Voor meer muziekdingetjes kun je kijken bij Santana. (link 2)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel. ik kom hee ver met audacity

Andere antwoorden (1)

Ik werk altijd, met veel plezier en weinig problemen, met GoldWaveEditor. Veel mogelijkheden, duidelijke opties en tot op de milliseconde bewerkbaar. Op de site kun je hem eerst als testversie downloaden. Succes ermee!

(p.s. enige kennis van de Engelse taal is wel vereist)