Heeft Apple the technologie van Siri op de iphone 5 zelf ontwikkelt of gekocht?

Heb net een demo gezien van de nieuwe siri persoonlijke assistent. De spraakherkenning is direct en zonder persoonlijke inleer periode. Terwijl bij Dragon Naturally Speaking spraakherkenning je eerst een aantal teksten moet lezen zodat de software jou stem en snelheid kan herkennen. Dan nog zijn er veel fouten in het begin.

Dus is de technologie van Siri zelf ontwikkeld, of hebben ze een product gekocht, zo ja, welk product is dat dan?
Ik vraag me ook af hoe de ap werkt in ruimtes met andere geluiden, zoals op straat of op de werkvloer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone 5? Je bedoelts 4s

Het beste antwoord

Ze hebben het gekocht . Kan nu geen bronnen zoeken maar op www.iphoneclub.nl kan je een artikel vinden erover