Outlook XP vreet ineens 50% cpu capaciteit,

Overige office applicaties werken normaal (laag cpu%) Todhiba Satelite A100 met 1 GB intern geheugen.
Malware bytes en AVG geven geen meldingen. CCleaner heeft ook geen enkele melding gegeven.
Any suggestions?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Kijk eens tussen de processen binnen taskmanager.
Zijn er lopende processen die onevenredig veel geheugen slurpen?
Misschien is dat een mooi startpunt om te zien wat het probleem veroorzaakt.
Wellicht kan je ook en DDE test uitvoeren om te zien of er processen zijn die problemen opleveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik op menu 'view' -> 'Select Columns'' en je kan de kolom toevoegen. Wat betreft de DDE test, zie mijn link die ik opgaf als bron , kijkt na of een proces blokkert.

Andere antwoorden (2)

Heb je toevallig mailtjes (open) staan met hele grote bijlages?

Heb je Outlook (of je gehele computer) al eens opnieuw opgestart?

Is het altijd al zo geweest of alleen sinds een bepaalde handeling of iets dergelijks?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen: virus scan doen?