Wat is een goede vervanger voor Ftd of Spotlite?

Welk programma is er waar je kan zien welke nieuwe nzb-files er zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotlite is de lite versie van spotnet. Maar deze doet het sinds kort niet meer (bij mij)

Het beste antwoord

Ik vind www.ftdworld.nl helemaal geweldig! Ziet er eigenlijk precies uit zoals ftd alleen dan in een webbrowser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Spotnet, ik heb er verhalen over gehoord..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotnet, Spotgrit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
persoonlijk gebruik ik Yabsearch om te kijken wat er op dit moment in alle newsgroups rondzwerft.

Toegevoegd na 43 seconden:
en dan maak je zelf .nzb's van alle aangevinkte files