Hoe kan ik tweets opruimen?

Ik heb voor de grap een tijdje Barack Obama gevolgd, maar ik ben gestopt met volgen en nu wil ik de tweets wel verwijderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je gestopt bent met volgen krijg je geen tweets meer van Barack Obama
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat niet, je kan geen tweets verwijderen.
Als je stopt met iemand volgen zie je zijn Tweets gewoon niet meer.
De oude komen steeds verder onderaan te staan dus die zie je na een tijdje vanzelf niet meer.