Hoe stel ik Adobe Reader X in als vast programma om .pdf files te openen in Windows 7?

Telkens als ik een .pdf file wil openen dan vraagt de computer eerst of het op het internet of uit een lijst gezocht moet worden, daarna moet ik het op het volgende menu kiezen.
Het vakje waarmee ik Adobe Reader als vast programma waarmee alle .pdf files geopend moeten worden kan kiezen is altijd lichtgrijs en dus niet beschikbaar.
(zie afbeelding hieronder)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb de oplossingen als je via eigenschappen gaat en dan probeert te wijzigen is het idd niet aan te vinken. maar als je openen met gebruikt dan heb je wel de optie om het aan te vinken. Toegevoegd na 6 uur: Al opgelost, probeer eens Adobe te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren

Probeer eens met een willekeurig ander programma. En erna probeer je het bestand opnieuw te openen door rechts te klikken erop en dna te kiezen voor openen met... daar kies je dan opnieuw adobe reader. mocht dat niet werken zou ik inderdaad zoals hierboven aangegeven adobe reader opnieuw installeren.

In principe kan je door rechts te klikken op het bestand en dan eigenschappen, kiezen door welk programma dat geopend moet worden. Afhankelijk van je besturingssysteem uiteraard.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100