Waar kan ik zelf PDF bestanden maken?

Ik wil er ook foto,s aan kunnen toevoegen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar wil je een PDFje van maken dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor bijvoorbeeld mijn rooster voor school op te slaan.
Mijn galaxy s2 ondersteunt PDF bestanden. (wel met een app)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor bestand is dat rooster?

Het beste antwoord

Maak gewoon je document in Microsoft Word en sla 'm op als PDF ;)

Toegevoegd na 10 minuten:
Meer info: http://office.microsoft.com/en-us/word-help/save-as-pdf-HA010064992.aspx

Toegevoegd na 11 minuten:
Of in het Nederlands: http://office.microsoft.com/nl-nl/word-help/save-as-pdf-HA010064992.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Met het programma van Adobe. Maar dit programma kost wel veel geld. Wat wil je er precies mee maken? Want misschien kan ik een ander programma aanraden om te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan het online....

http://www.freepdfconvert.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
En deze kan je downloaden naar je eigen computer en dan gebruiken.

http://download.cnet.com/PDF4Free/3000-6675_4-10412627.html?tag=mncol;4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het maken van een pdf-bestand vanuit Word hebt u een zogeheten pdf-printer nodig, een programma dat uw pc vertelt hoe het document moet worden opgeslagen. Wanneer u een programma aanschaft als Adobe Acrobat (zowel de standaardversie als de professionele), waarmee pdf-bestanden gemaakt kunnen worden, wordt de pdf-printer automatisch toegevoegd aan uw lijst met beschikbare printers (hoe u deze benut leggen we uit in stap drie). Wilt u echter niet zo’n programma kopen, dan zijn er ook gratis programma’s beschikbaar. Een voorbeeld van zo’n programma is de Bullzip Free PDF printer. Dit programma, dat in het Nederlands beschikbaar is, kunt u gratis gebruiken voor tien gebruikers (oftewel tien pc’s).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan verschillende programma's downloaden waarmee je dit kan zoals pdf99 oid. Als je dat gedownloadt hebt moet je hetgeen waar je een PDF van wilt maken afdrukken en ipv je printer kies je dan het PDF prog. en ipv printen maalt ie er dan een PDF van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er vanaf wat je wilt maken. Je kunt een pdf-printer instaleren. Dan kun je van alles een pdf maken. Je kunt met adobe pakketten pdf's maken. Als je secuur wilt typesetten kun je LaTeX gebruiken. Veel LaTeX pakketten zijn gratis, maar als je het neit kent is het wel even uitvogelen hoe t te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PDFCreator is een vrij computerprogramma om PDF-documenten te maken.

PDFCreator installeert zich als een virtuele printer en is zodoende vanuit elk programma dat kan printen te gebruiken.

Het ondersteunt verschillende PDF-versies, met geavanceerde opties, zoals beveiliging en ondertekening van een PDF-document.

PDFCreator is beschikbaar voor Windows in 39 verschillende talen waaronder Nederlands.

http://www.pdfforge.org/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook een goed idee zijn om Open Office (gratis en legaal) te installeren. Daarmee heb je automatisch een PDF-printer tot je beschikking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik er Photoshop voor of Fireworks. Zelf gebruik ik het ook en het werk goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook met google docs ( docs.google.com ) kun je helemaal gratis documenten, met foto's en plaatjes maken en exporteren als pdf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik de gratis nova pdf al enkele jaren .
Je moet deze als zijnde een extra printer toevoegen .
Succes !