Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via welk programma kan ik eenvoudig en snel mijn iPhone via mijn computer bedienen?

Op dit moment heb ik
Veency (Via iPhone-> Cydia)
TightVNC (Computer)

Dit werkt in feite gewoon, maar ik vind dat het echt traag is. Om te vergelijken.. Het beeld dat overbracht wordt is ongeveer 3/4 Frames per second. Oftewel zéér traag. Laden gaat ook niet snel. De instellingen heb ik op zn allerlaagst gezet.

Mijn pc is supergoed, dus deze moet het gemakkelijk aankunnen. Toch loopt ie heel traag.

Welk programma kan TightVNC vervangen?

Voorwaarden:
- Programma moet snel en vloeiend (of redelijk vloeiend) lopen
- Het grote van projectie op beeldscherm moet instelbaar zijn. Dit zodat ik 'm kan aanpassen in grote, naast andere programma's.

- Dit is geen echte voorwaarde: Maar het liefst een programma waarby ik een toets op het keyboard kan instellen dat die fungeert als 'zend' toets (voor bijvoorbeeld 'Whatsapp')

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
625
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wist niet dat dit kon. :P Gebruik zelf TeamViewer om 't andersom te doen. Maar waarom zou je je iPhone zo willen bedienen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik heb geen iphone en dus geen ervaring ermee
maar volgens mij zou je teamviewer eens kunnen proberen ? er schijnt teamviewer voor iphone te zijn ?
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding