kun je ergens effecten downloaden voor in windows live movie maker?

zodat je die kan gebruiken in je video.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee, dat kan helaas niet. Windows Movie Maker (WMM) heeft meer mogelijkheden dan Windows Live Movie Maker (WLMM) om effecten aan je video's toe te voegen.

Je hebt waarschijnlijk een pc die op Vista of Windows 7 draait? Dan kun je een oudere versie van WMM hier downloaden:
http://downloadsquad.switched.com/2009/02/11/windows-movie-maker-2-6-available-for-vista-windows-7/
Het werkt probleemloos als Windows Live Movie Maker al op je pc staat.

(Nog meer effecten, dus een "effectpack", toevoegen aan WMM 2.6 lijkt me niet verstandig. Het schijnt wel te kunnen, maar dan moet je de bestanden handmatig in de juiste map zetten, begrijp ik uit berichten op het internet).
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, zoek naar youtube: wmm effects pack