Wie helpt me met een antivirus?

Ik wil graag een antivirus die (als het kan) minder dan 150 MB kost, heb kleine hardeschijf (10GB) en het anti-virus wat er opstond is plotseling verdwenen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plotseling verdwenen? Heb je niet per ongeluk de snelkoppeling verwijderd?

Antwoorden (7)

Weet niet of je geld wilt uitgeven maar dat is ook niet persee nodig om goed beschermt te zijn.
De beste anti-virus programmas die ik ken zijn:

AVG & Avast!

Zijn beide gratis, doen zelf hun updates en hebben goede referenties van veel mensen!'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige echte deftige van microsoft zelf is de beste. Microsoft Security Essentials. Echt een topper en aangeraden door de meeste informaticalui.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik ben het met duckje eens MSE is gewoonweg de gemakkelijkste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker informaticalui met een Microsoft-opleiding... Onafhankelijke informatici raden meestal wat anders aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nod32? mss in combinatie met MSE maar verder niets anders
avira

140 MB

gratis en goed

http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus

gebruik het zelf al jaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bam! keiharde plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt:) avira kiks es
Ga voor panda cloud!! (gratis!)
Revolutionaire virusscanner omdat hij vanaf het internet werkt. De makers zijn er vanuit gegaan dat pc's tegenwoordig een (vrijwel) constante verbinding met het net hebben, waardoor het niet nodig is alles op de harde schijf van een pc te bewaren.
Panda cloud wordt dus voor het grootste deel online bewaard, waardoor je ook geen gedoe hebt met updates etc.
Ander voordeel is dat hij veel sneller is dan andere scanners.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Luister niet naar wat al deze mensen zeggen.
Het is het beste voor jou als jij NOD32 download.
Je kunt proberen als jij verstand hebt van torrents dit via torrents te doen en dan een product code nemen van www.serials.ws
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVG van Grisoft.com is gratis.
Ik gebruik deze al zeker 10 jaar.
Die van Microsoft heeft ook goede faam.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even via www.download.com AVG zoeken, en de "free" version ff downen, voila