Outlook doet raar?

Als ik in outlook een mail wil openen hoef ik er nog maar 1 keer op te klikken terwijl dat eerder altijd 2 keer was. Voor zover ik weet heb ik geen instellingen veranderd. Het is nogal lastig want als je dus mailtjes wilt selecteren gaat hij ze allemaal openen. Hoe krijg ik dit weer normaal (dubbelklik)?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik gebruik trouwens office 2007

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als optie in office 2007 ken ik dit niet, maar in windows kan je inderdaad aangeven dat aanwijzen selecteren is en dat 1 maal klikken openen is.
Je zou dit even na kunnen kijken in de mapopties.
Open de verkenner>>met de alt toets de menubalk in beeld brengen als dij dat nog niet is>>extra>>mapopties>>op items klikken.

Hoop dat hiermee je probleem is opgelost