Fout in Explorer, kan iemand de fout identificeren?

Steeds als ik bezig ben met fotomappen, beelden meepakken met printscreen en plakken in paint.net en vervolgens gewoon opslaan, dan krijg ik na een x tijd dezelfde explorerfout.

Het gedetailleerde foutenrapport is niet copieerbaar. Het is ook nog eens zo lang dat ik het niet ga overschrijven...

in de hoop dat deze foto duidelijk genoeg is...

Toegevoegd na 1 minuut:
* even op klikken voor groter formaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hmm, kun je ook wat preciezer vertellen wat je bedoeling is? Je wilt dus screendumps maken en die opslaan, en dan geeft ie de fout aan?