Windows publisher bestand in een mail zetten... Hoe doe ik dat?

Is er een manier waarop je een publisher bestand in een e-mail mee kan sturen. Niet als bijlage, maar alsof dat publisher-bestand de mail is zeg maar. Is dat te doen door het bestand op een bepaalde manier op te slaan? Zo ja, hoe?

Dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Als je klikt op Bestand, dan kan je kiezen voor E-mail verzenden. En daar moet je dan aangeven dat je Deze pagina als bericht wilt verzenden.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Amadea!
Daar ben ik iig al weer een stukje verder mee gekomen.
Nu kan je in die mail alleen nog wel bewerkingen maken.
Hij moet eigenlijk als een soort plaatje in de mail staan, maar wel zo dat je de links nog kan gebruiken.
Amadea
12 jaar geleden
Dan kan je het beste een PDF van het Publisherbestand maken, en die als afbeelding in de mail plakken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan kan je de links niet meer gebruiken toch?!
Amadea
12 jaar geleden
Niet rechtstreeks, maar dan zou de ontvanger die moeten kopiëren en in de browser plakken. Of je voegt ze nog extra aan het e-mailbericht als hyperlink toe. De ene bewerking blokkeren maar de andere niet, dat is volgens mij niet mogelijk. Het is dan alles of niks.