Waar kan ik mijn talent points verdelen op The World Of Warcraft, en wat zijn proffesions?

Ik denk dat ik duidelijk ben geweest

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Talents points krijg je pas vanaf level 10.
Om die uit te geven druk je op 'N' (dat is de standaard toets)
Dan zie je de 3 talent trees staan en kun je kiezen waar je de punten wilt steken.

Toegevoegd na 46 seconden:
Hier kun je de talent calculator uittesten, voordat je het in het spel doet: http://eu.battle.net/wow/en/tool/talent-calculator

Toegevoegd na 7 minuten:
Een profession is een soort beroep in het spel. Je kunt dit gebruiken om spullen te maken, o.a. wapens en armor om je character te verbeteren, of om te verkopen aan andere mensen.

De professions die er zijn (met korte uitleg):
Alchemy: potions maken, voor extra bonussen of HP/MP erbij te krijgen
Blacksmithing: voornamelijk armor maken van metaal, voor classes die plate en mail kunnen dragen
Enchanting: hiermee kun je extra bonussen op wapens etc. zetten
Engineering: deze is erg leuk, allerlei gadgets maken
Herbalism: kruiden verzamelen (vooral handig in combinatie met alchemy)
Inscription: Glyphs maken (ook een soort bonussen die je aan je character kunt toevoegen)
Jewelcrafting: speciale gems maken die je in je armor kunt stoppen
Leatherworking: armor maken van leer
Mining: mineralen en metalen verzamelen, voor te gebruiken bij Blacksmithing
Skinning: leer verzamelen van monsters die je gedood hebt (voor leatherworking)
Tailoring: armor maken van cloth

Sommige dingen zijn lastig te vertalen in het Nederlands. Een uitgebreidere uitleg is hier te vinden (in het Engels): http://eu.battle.net/wow/en/profession/
Kimath