Af en toe als ik inlog in MSN zijn opeens al mijn contacten verdwenen. De volgende dag staan ze opeens weer in mijn lijst. Waar komt dit door?

Mijn broer heeft hier ook last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

misschien heeft iemand je msn gehackt
dat is wel gek want het kan verder niks kwaad

hoevaak gebeurd dit?? misschien kom ik er dan wel achter

het zou ook gewoon zo kunnen zijn dat je een hele oude versie hebt van msn en dat het daarom niet goed samen gaat met jou pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt me gewoon een BUG van msn.. Heb je al geprobeerd msn opnieuw te downloaden? En heeft jouw broer het op de zelfde PC? Of een andere?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een betere versie van msn downloaden 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, de nieuwste versie van msn is de slechtste ooit. Is algemeen geweten. Iedereen keert terug naar de oude.
Waarschijnlijk een bug in de installatie van MSN. Gebruiken jullie dezelfde computer voor MSN? Je kunt dan het beste MSN even volledig verwijderen (incl. alle onderdelen). Herstart vervolgens de computer. Dit is een belangrijke stap.

Windows Vista en Windows 7:

Ga naar deze map:
C:\Users\\AppData\Local\Microsoft\

En verwijder deze twee mappen:

- Windows Live
- Windows Live Contacts

Voor Windows XP zal je even hier: moeten kijken:
C:\Documents and Settings\\Application Data\

Installeer daarna Windows Live Messenger opnieuw.