Whatsapp alleen bij WI-FI?

Hoe stelt ik mijn whatsapp zo in, dat ik de berichten alleen ontvang bij WI-Fi verbinding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Daar zijn geen opties voor via Whatsapp zelf.

Je zou een andere app moeten installeren waarmee je per applicatie kunt aangeven wat ze wanneer mogen doen en niet mogen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee, ik wist niet welke telefoon je had dus heb ik het algemeen gehouden. Ik weet niet of er zulke programma's zijn voor de Nokia. Misschien kun je zelf zoeken? Zoek op iets van:
situations specifying conditions under which your phone's settings should change.
Whatsapp gaat over het internet als je prepaid heb ben je zo van je beltegoed af want gaat via het sataliet 3G en je kan natuurlijk ook via het wifi maar dan moet je 3 g uitschakelen