wie weet een goed programma om te tekenen zonder tablet??

ik teken wel eens maar op papier vindt ik het een beetje saai

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Je hebt er zoveel.. Kijk naar Photoshop.. Die is alleen wel een beetje duur, dus ik zou Gimp (zie bron) aanraden. Verder zou het zelfs kunnen met Paint ;).

Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer the gimp eens, kan vrijwel alles wat photoshop en andere dure programma's kunnen, maar the gimp is gratis :)

om te tekenen, "echt" te tekenen is een tablet toch wel fijn, wij zijn het nu eenmaal gewend om dat soort vormen met een pen te maken, dat oefen je immers al sinds je je 1e krijtjes van je ouders kreeg..

ik neem voor het gemak eventjes aan dat je windows hebt, dan kan je de onderstaande link gebruiken om te downloaden, gebruik je mac of linux, iets verder klikken en je vind het wel.

succes en tekenze :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gimp is inderdaad een gratis goed te gebruiken programma. Een cursus hiervoor staat op www.gratiscursus.be Overigens als je het programma Microsoft word hebt, kun je daar ook prachtige tekeningen mee maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google SketchUp .
Gratis en met veel mogelijkheden.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google ook even naar: 'Artweaver'; een gratis programma met heel veel teken- en schildermogelijkheden. Gemakkelijker in gebruik dan Gimp, hetgeen ook een prima programma is natuurlijk.
Sukses!

Toegevoegd na 2 minuten:
en ja, www.gratiscursus.be is een fantastische site !!!!!