weet iemand een professioneel remix programma dat geld kost?

mag veel weinig geld kosten, MAG< over de 1000,- euro zijn

Toegevoegd na 1 uur:
voor muziek te remixen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Kimath
12 jaar geleden
Remix van wat, geluid, film?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaar... de beschrijving mag iets duidelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand remix zegt zou ik altijd geluid denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de uitleg mag duidelijker ja.
Kimath
12 jaar geleden
En ook handig als er bij vermeld word waar het voor gebruikt gaat worden, en wat voor functies er zeker in moeten zitten.

Antwoorden (4)

Ik zou zeggen Cubase 6. Hou je het nog onder 1000 euro ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
€555,-

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dat niet veel weinig geld is weet ik het ook niet meer?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Still... remixen is niet producen... Ik zou eerder denken dat hij een soort van DJ programma bedoelt zoals Virtual DJ of Traktor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is mixen, met remixen zat ik juist eerder producen te denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je ook wel weer een punt :)
Naast cubase zijn er nog veel meer programma's zoals.
- Abelton Live
- ProTools
- Reason
- Acid
- Fruity Loops
- Rebirth

In het professionele circuit worden Abelton, Cubase, en Protools het meest gebruikt.. (kan er wat vergeten zijn)

Fruity loops zie je veel gebruikt worden in de thuis produce scene en is zeer geschikt voor eventueel beginners.

De meeste programma's zitten onder de 1000 euro dus dit moet geen probleem zijn. Let wel op dat als je leuke plugins wil gaan gebruiken, dit over het algemeen ook veel geld kost (er zijn goede gratis plugins).
Als je goede plugins wil hebben zou ik je aanraden eens te gaan kijken naar de Native Instruments software.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
virtual dj
ook is om zelf te maken fruity loops 10.0 erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Virtual DJ is gemaakt om muziek te mixen niet te maken
Voor tracks aan elkaar mixen is Mixmeister leuk en eenvoudig...

Voor remixen/produceren zie de andere antwoorden.