Hoe synchroniseer ik mijn iPod? (zie uitleg)

Ik heb de engelstalige versie van iTunes.
Onder file staat 'sync iPod van Lotte' en daar heb ik meerdere keren op geklikt, maar mijn iPod synchroniseert maar niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt er bovenin ook niet te staan 'bezig met synchroniseren'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat dan inderdaad 'syncing iPod do not disconnect'.
Maar dat staat er maar een seconde of 10, daarna houdt het op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat staat er daarna?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarna staat er niks meer.
he wat gek...
eerst stond het er een seconde of 15, toen nog maar 10, en nu nog maar 3 seconden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is je kabeltje wel goed? En is dit al langer zo of pas sinds net?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn iPod een maand of 2 niet gebruikt, daarvoor heb ik nooit problemen gehad met synchroniseren...
en opladen doet hij nu nog prima aan dit kabeltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer hem eens te herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hele domme vraag, maar hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, wat voor iPod is het eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPod classic 30 gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je die überhaupt wel kán herstellen, sorry, anders zou je iTunes opnieuw kunnen installeren maar dan moet je alles weer opnieuw aan de bibliotheek toevoegen. En opnieuw opstarten heeft geen nut toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval bedankt.

Het beste antwoord

Probeer het volgende:

1) Verbind je iPod met iTunes en hou de middelste en bovenste knop voor 20 seconden ingedrukt.
2) Nu krijg je een melding van iTunes dat je de iPod moet herstellen, klik op ja.

Als het bovenste niet lukt probeer hem dan gewoon te herstellen via iTunes. Dit kun je doen door gewoon je iPod met de computer te verbinden en op de "Restore" knop te klikken.

Als dat ook niet lukt doe dan het volgende:

In advanced settings van iTunes, selecteer "Copy files to media folder". Als al je muziek in deze folder is opgeslagen verwijder dan alles in de iTunes folder behalve de Media folder. Ik weet dan het eng klinkt maar dat was de enige oplossing die ik had gevonden (zie enerlaatste post van bron).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Linksboven op bestand klikken in itunes of ietsanders als het in het engels staat
Dan krijg je een lijstje en onderaan staat ipod synchroniseren
Als het niet is gelukt zet dan ff een reactie bij dit antwoord dan probeer ik je verder te helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op je ipod in de lijst aan de linkerkant waar ook music, apps enz. Staat, klik dan rechtsonderin op sync. Als dat niet werkt kijk dan ernaast of het wel is aangevinkt dat hij mag synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installeer gewoon gratis de Nederlandstalige versie van iTunes dat werkt een stuk makkelijker; http://www.apple.com/nl/itunes/download/
Je kunt het er gewoon overheen installeren, daarna gaat het synchroniseren ook beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het volgende software: OLMixedFolders