Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je als je draadloos internet hebt thuis kosteloos whatsappen met je mobiel?

Ik heb wifi op mijn mobiel, en whatsapp via wifi gedownload...staat in mijn downloads opgeslagen. Als ik hem start gaat deze dan ook via wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
585

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja, ik heb zelf ook whatsapp op mijn mobiel en kan het thuis altijd gratis gebruiken. Zolang je maar wel verbinding hebt met dat netwerk, vaak moet je daarvoor een 'sleutel' intypen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan zeker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet de Wifi-verbinding van je mobiel wel aanschakelen als je er gebruik van wilt maken.
Als je de Wifi verbinding niet gebruikt kun je hem beter weer uitschakelen, anders gaat je accu nodeloos sneller leeg.
Het aan- en uitschakelen zal wel ergens in het instellingen menu te vinden zijn onder "verbindingen".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je op je telefoon o.i.d. wifi hebt ingeschakeld dan kan dat inderdaad

gr,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is niets anders dan een berichtje via internet, met als tussenstation de site van Whatsapp. Je dient dus gewoon internet op je mobiel te hebben.

Hoe je dat internet hebt, maakt voor het gebruik niet uit. Dus als jij thuis reeds wifi hebt en je telefoon maakt daarmee verbinding, dan is dat reeds betaald en kun je met je telefoon gewoon meeliften op het thuisnetwerk.

Is het dan gratis? Nee, want je hebt wel internet nodig. Maar je krijgt geen extra kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding