waar staan de signature files van outlook 2003 op een standaard installatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In de Nederlandse versie:
%userprofile%\Application Data\Microsoft\Handtekeningen

In de Engelstalige versie:
%userprofile%\Application Data\Microsoft\Signatures
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer u Outlook 2003 en Word gebruikt als uw e-mail-editor of Outlook 2007 of 2010, is het gemakkelijk om handtekeningen te veranderen in je berichten. Als u meerdere e-mailaccounts, kunt u een signature instellen voor elke account en het veranderd iedere keer als u van account veranderd.

Maak eerst een sig voor elke account:

Blader naar Extra, Opties, Mail-formaat, Signature sectie en klik op de knop Handtekening om handtekeningen toe te voegen.

Klik op de knop Nieuw om de tekst voor uw handtekening in te voeren.

Als u niet wilt dat een handtekening word gebruikt met een account, maak dan een Blank. Voer twee streepjes en een spatie (-) dan op Enter om een handtekening die identificeerbaar is te creëren. Door dit is het gemarkeerd met de standaard sig delimiter van -. Dit maakt het makkelijker als je rechts klikt om handtekeningen te wisselen of als u problemen hebt met spellingcontrole schijnbaar niet goed werkt (Tip: Signature Spellingcontrole).

Wanneer u klaar bent met het maken van handtekeningen, klik op OK om terug te keren naar het dialoogvenster Opties-scherm. Stel een sig voor elke account in en voor zowel nieuwe berichten en antwoorden / naar voren, met behulp van de Blank sig als je niet wilt dat het een standaard sig.is.