Hoe zet ik een film op dvd over op een USB-stick, zodat ik die op portable dvd kan kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.5K

Antwoorden (2)

Met een programma als Free DVD Ripper of DVD shrink(bron). Of je kan er gelijk voor kiezen om een .AVI(divx) van je film te maken zodat je meer films op je usb stick kan zetten.(bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vaak is een video op DVD .iso, die moet je wel eerst converten voordat je ze op een portable dvd kan afspelen.
vaak lukt het wel door je cd in de pc te stoppen en het er simpelweg kopiëren en plakken on je bureaublad, daarna converten en dan weer op je usb zetten als .mp4 of .avi of zoiets.