Een psp emulator installeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een .CSO is precies hetzelfde als een .ISO, maar ingepakt en alleen afspeelbaar op een PSP (emulator).

een .CSO installeer je niet, en heeft ook niet nodig.
hier is je emulator:
http://www.jpcsp.org/index.php?p=Downloads

als je klaar bent met downloaden, stop het waar je wilt in de map ''jpcsp-windows-x86'' (ik raad je aan een map met de naam ''roms'' aan te maken en daar in te stoppen, want zo heten spelletjes die je op een andere console wilt spelen (ik heb zelf ook een NES SNES GBC GBA emulator op me psp, en daar heten ze wel roms XD))

LET OP: als je bijv. een .nes bestand (een NES game) hebt, kan je die afspelen op elke emulator die je wilt, dus ook op de PSX, PC, WII, etc etc etc :D