Outlook express blijft constant om comprimeren vragen. Hoe kan ik dit stoppen?

Toegevoegd na 30 minuten:
nadat ik gecomprimeert heb, begint het gedonder na een paar minuten weer....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Door het gewoon te comprimeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk moet je toch wat mails weggooien
of inderdaad de comprimering gewoon zijn werk laten doen
je kan in elk geval de prullenbak leeggooien
capthavoc
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem, en ik vond het ook irritant, de enige oplossing die ik kon vinden was het ook echt comprimeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een engelse versie outlook 2007 dus de commands zijn anders. Via tools - options - tablad other - autoarchive kan je de settings veranderen.