Wat verwachte je van een email programma? Wil je allen je email ophalen en lezen, dan doet express prima wat hij moet doen. Wil je echter je contacten zeer uitgebreid bijhouden,, plannen met behulp van een agenda en taken maken en bijhouden, dan is Outlook het aangewezen programma. Outlook is meer gericht op de zakelijke markt met dito mogelijkheden terwijl express meer is bedoeld als eenvoudige email client voor de thuisgebruiker. Express is (was in Windows XP0 gratis terwijl er aan Outlook een fors prijskaartje hangt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt.

Andere antwoorden (2)

Als je outlook express gewend bent is het wel even wennen aan outlook al went het snel, maar outlook heeft wel meer mogelijkheden zoals b.v. een agenda. Het is maar wat je ervan verlangt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Outlook is veel sneller