Tekst bassed mmpo gamers...

Krijg je iemand die gek is op tekst bassed mmpo (Mass Multi Player Online) games naar buiten (op straat) doormiddel van een soortgelijk spel te creëren voor zijn/ haar mobiele telefoon.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Jazeker, als dit natuurlijk vergelijkbaar is met een echte MMPO.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee, over het algemeen niet overtuigend omdat bij dit soort spellen snelheid vaak ook een beslissende rol speelt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
denk idd ook dat lid worden van powned.tv de beste oplossing is. het opent werelden die normaal gesloten blijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, dit is iets totaal verschillend en het antwoord zal dus per persoon verschillen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over het algemeen zijn MMO(RPG)-gamers niet naar buiten te krijgen. Je zult dus echt met een briljante game moeten komen om hierin toch te slagen. Overigens bestaan er al veel gameconcepten op dit gebied.

Wanneer zo'n MMO-gamer dan toch niet naar buiten te krijgen is, raad ik persoonlijk PowNed aan. Hierdoor zal de gebruiker (in dit geval de luie gamer) zich zo gelukkig voelen dat het juichen in een kleine kamer simpelweg niet zal voldoen. Hij/zij zal dan ook meteen naar buiten gaan en na het acclimatiseren realiseren dat World of Warcraft maar een spelletje is.