Computer stofware: Wat is eigenlijk Windows updatee? wat maakt het verschil als updat automatsche installeren of update niet aanbevolen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Een update wordt meestal aangeboden als het een verbetering betreft,bijvoorbeeld om een "lek"te dichten.Automatisch houdt in dat de computer deze zelf opzoekt tijdens je werk en installeert en daarna herstarten wil.Update niet aanbevolen houdt in dat deze verouderd kan zijn daar er al een nieuwere geïnstalleerd is of schade toe kan brengen.In sommige gevallen moet je nog wel eens van softwareleveranciers deze optie negeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wordt de pc door verzamelde updates wat trager of niet?

Andere antwoorden (2)

Windows updates zijn er om de pc's optimaal te laten en te laten blijven werken. Op een gemiddelde dag doet windows 15 standaard updates, die verplicht zijn. Daarnaast zijn er +- 3 per week die je zelf kan doen, of automatisch kan laten doen. Het beste kun je gewoon automatisch laten doen, want je kan er alleen maar beter van worden, en de pc doet dit toch als jij hem afsluit, hij schakelt zichzelf nadat de update geïnstalleerd is toch automatisch uit. Bovendien, hoe vaker dat je update, hoe vaker dat je je pc terug kan zetten naar dat bepaalde moment, als je bijvoorbeeld last van een virus gehad hebt. Zo raak je nooit je bestanden, geïnstalleerde programma's en andere gebuikershistorie kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vergeet hoeveel schijfruimte die systeemherstel punten kosten. En hoevel bandbreedte die updates. En hoe irritant het is om steeds opnieuw op te starten.
Je kunt het best het zoeken naar en het installeren van updates uitschakelen.

Ik heb nog nooit geupdate. Zolang je een antivirus programma hebt dat update zit je goed. De meeste updates zijn alleen maar onzin. Vaak ook om mensen met een een illigale versie te betrappen en hun licentie in te trekken. (Gewoon voor hun eigen gewin dus)

De normale gebruiker heeft er niets dan last van.

Het kost je een boel schijfruimte want elke keer word er een herstelpunt (een backup) gemaakt waar je niks aan hebt. Ook vreten die updates Internetsnelheid. Als je bijvoorbeeld stotterend filmpjes kijkt kan dat heel goed aan Windows Update liggen. En als de updates geinstalleerd worden word je hele computer trager. Verplicht opnieuw opstarten is natuurlijk ook irritant.

Kortom het is prut met peren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel updates uitgeschakeld. Ik heb wel een antivirus(Norton internet security). per dag wordt je heel vaak herinnerd dat updates gaat installeren of het is al geïnstalleerd en je moet je pc opnieuw opstarten. Ik ben het met je eens. Als de updates ingeschakeld is, denk ik ook dat je pc in de loop van de tijd wat trager wordt want alle die update zijn verzameld in je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Alleen antivirus is belangerijk. En dat heb je niet van Windows als je slim bent.