Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de tabbladen in Firefox pop up vensters weer zichtbaar krijgen?

Sinds ik de nieuwe versie van Firefox (4) heb geïnstalleerd heb ik het volgende probleem:

Als er een pop up scherm opent (gelijk browserscherm, maar dan zonder menubalk) en ik open in dat scherm tabbladen dan worden deze niet zichtbaar (ze zijn er echter wel).

Hoe krijg ik deze tabbladen weer zichtbaar?

In Firefox 3.x had ik dit wel en werkte uitstekend.

hieronder een pop up venster wat ik bedoel, daar wil ik weer tabbladen in kunnen zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ga naar de menu-balk, dan naar extra -> opties en dan onderstaand plaatje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die staat al aan :-) Ik ben geen leek, maar kan het nergens vinden waardoor het komt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, dan weet ik het verder ook niet.. kan me ook niet herinneren ooit een tabblad in een pop-up gezien te hebben.
Cryofiel
12 jaar geleden
@wijnstein, wat gebeurt er als je Control-T indrukt in zo'n popup? Een andere optie is dat je popups niet als aparte popups laat verschijnen, maar dat je ze als nieuwe tab in het bestaande Firefox-scherm laat komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gebeurd er niets. Ik vraag me langzaam aan ook al een beetje af of het nog wel kan bij de nieuwe FF
Cryofiel
12 jaar geleden
Hmm... en als je Control-T indrukt in een gewoon Firefox-venster - opent hij dan wél een nieuw tabblad? Of is de sneltoets voor het openen van een nieuw tabblad in jouw versie van Firefox anders dan in mijn versie?
Cryofiel
12 jaar geleden