Hoe kan ik de tabbladen in Firefox pop up vensters weer zichtbaar krijgen?

Sinds ik de nieuwe versie van Firefox (4) heb geïnstalleerd heb ik het volgende probleem:

Als er een pop up scherm opent (gelijk browserscherm, maar dan zonder menubalk) en ik open in dat scherm tabbladen dan worden deze niet zichtbaar (ze zijn er echter wel).

Hoe krijg ik deze tabbladen weer zichtbaar?

In Firefox 3.x had ik dit wel en werkte uitstekend.

hieronder een pop up venster wat ik bedoel, daar wil ik weer tabbladen in kunnen zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Ga naar de menu-balk, dan naar extra -> opties en dan onderstaand plaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die staat al aan :-) Ik ben geen leek, maar kan het nergens vinden waardoor het komt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, dan weet ik het verder ook niet.. kan me ook niet herinneren ooit een tabblad in een pop-up gezien te hebben.
Cryofiel
12 jaar geleden
@wijnstein, wat gebeurt er als je Control-T indrukt in zo'n popup? Een andere optie is dat je popups niet als aparte popups laat verschijnen, maar dat je ze als nieuwe tab in het bestaande Firefox-scherm laat komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gebeurd er niets. Ik vraag me langzaam aan ook al een beetje af of het nog wel kan bij de nieuwe FF
Cryofiel
12 jaar geleden
Hmm... en als je Control-T indrukt in een gewoon Firefox-venster - opent hij dan wél een nieuw tabblad? Of is de sneltoets voor het openen van een nieuw tabblad in jouw versie van Firefox anders dan in mijn versie?
Cryofiel
12 jaar geleden
Je kan ook nog, net als C4th in het venstertje onder haar antwoord, het vakje bij "Nieuwe vensters openen in een nieuw tabblad" aankruisen. Wellicht dat popups dan niet meer als popup openen, maar gewoon als extra tab in je bestaande venster. Dan ben je, weliswaar op een andere manier, ook van je probleem af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
control T werkt gewoon in de browser. De optie nieuwe vensters openen in een nieuw tabblad staat gewoon aan... ik kwam er al niet echt uit.. :-) Vandaar dat ik dacht: goeievraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pop-ups hebben toch standaard geen adresbalk en tabbladscherm zover ik weet? Over wat voor pop-up praten we eigenlijk? reclame-popups, of een popup van een gewenste link o.i.d.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het si een gewenste pop up danwel een browservenster zonder adresbalk. In de oude Firefox deed ie dit allemaal wel, dus in de nieuwe moet het ook kunnen.
Cryofiel
12 jaar geleden
Werkt Control-U? (Of wat in jouw versie ook de normale shortcut is om de broncode van een webpagina te bekijken.) Als Control-U werkt, kun je uit het broncodevenster het URL kopiëren, dan in het normale venster een nieuwe tab openen, en het gekopieerde URL daar in de adresbalk plakken. Of, als dat werkt, met de rechter muisknop op een leeg plekje op de popup-pagina klikken. Dan staat onderaan de zojuist genoemde View Page Source (ik heb hier de Engelstalige versie), en vlak daarbij de View Page Info. Dat laatste brengt een schermpje op dat ook het URL bevat, dat je dan weer kunt kopiëren en plakken.